piątek, 11 kwietnia 2014

Salon fryzjerski "Diamond" Kiljańska&Heba


Termin wizyty: 7-4-2014 18:00
Miejsce: Salon fryzjerski "Diamond" - Stawki 77
Usługa: Kuracja odżywiająca włosy.

Przebieg: W momencie mojego wejścia do salonu zostałem uprzejmie przywitany i poproszony o spędzenie chwili w poczekalni. Obsługa kończyła wówczas wykonywanie usługi poprzedniej klientce. Po kilku minutach zostałem zaproszony na myjkę. Zajął się mną Pan Sebastian - umył dwukrotnie moje włosy szamponem "Absolut Repair" następnie zaaplikował ampułkę z tej samej serii Loreal. Całość zabiegu nie trwała długo. Po zakończeniu wykonywania czynności przy myjce mogłem już zasiąść na fotelu przed lustrem gdzie została mi wymodelowana i utrwalona fryzura lakierem "Infinium 4" marki Loreal. Zostałem również poinstruowany, że dla zachowania i utrwalenia efektu należy powtórzyć zabieg kilkukrotnie.

Efekt: Po niemalże tygodniu nadal odczuwam znaczną różnicę dotykając włosy.

Werdykt: Obsługa w pełni kompetentna - odpowiadała na każde zadane przeze mnie pytanie o właściwości kosmetyków. W uprzejmy sposób polecała również inne swoje usługi. Sprzęt jest na bieżąco czyszczony. Polecam!

Fanpage salonu: Diamond

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz